U heeft een borstoperatie ondergaan, en wat nu?
Bijna elke vrouw zal het bevestigen: Een operatie als gevolg van borstkanker is een zeer emotionele en ingrijpende gebeurtenis. De acceptatie heeft tijd nodig. Scholma Lingerie helpt u daarbij. Want een goed passende borstprothese is dan van groot belang. Dit geeft uw zelfvertrouwen weer terug.
Scholma Lingerie heeft een ruim assortiment borstprotheses, hechtprotheses en zwemprotheses op voorraad. De borstprotheses worden gemaakt van siliconenwaar een comfortabele, zachte folie omheen zit , wat zorgt voor een prettig draagcomfort.
Tevens krijgt u uitleg over de manier waarop de borstprothese het beste onderhouden kan worden.
Stylistes
U kunt tijdens openingstijden zonder afspraak bij ons terecht. Elke dag staat er vakkundig personeel voor u klaar, zodat u professioneel en eerlijk advies krijgt. Sevicegerichtheid en klanttevredenheid staan daarbij centraal.
Reactie van Astrid
Hallo, afgelopen week zijn we bij jullie geweest en hebben direct een prothese meegekregen. Wat ontzettend fijn. Ook zo geweldig geholpen. Hartelijk bedankt.
Groetjes Astrid.
Daar doen we het voor!
Borstbesparende operatie.
Borstprotheses zijn er in allerlei vormen en maten. Wanneer u een borstbesparende operatie of reconstructie heeft ondergaan, kan er een maatverschil ontstaan.
Hiervoor hebben we meerdere oplossingen
Onze merken:
- Amoena
- Anita
- ABC borstprotheses
Semh-gecertificeerd.
Scholma Lingerie voldoet aan de kwaliteitseisen die door de Stichting Erkenningregeling Leveranciers Medische Hulpmiddelen (SEMH) zijn vastgelegd. Wij leveren namens alle ziektekostenverzekeraars borstprotheses. De verrekening hiervan verzorgen wij voor u.
Klachtenprocedure.
Onderstaand wordt uitlegt uit hoe u kunt handelen in het geval u niet tevreden bent over de
geleverde verstrekking. Indien wij een ‘ontevredenheid‘ van u hebben vernomen zullen wij deze
desgewenst als klacht in behandeling nemen conform ons klachtenreglement.
- Om uw klacht in behandeling te kunnen nemen verzoeken wij u bijgesloten ‘klachtenformulier’ in
te vullen en dit naar ons te sturen ter attentie van M. Scholma. Wij zullen er alles aan doen om
samen met u de juiste oplossing te vinden. - Mocht de klacht niet oplosbaar blijken dan kan het ‘klachtenformulier’ op uw verzoek als klacht
worden voorgelegd bij de Klachtencommissie waarbij wij zijn aangesloten,“Klachtenportaal Zorg”
Westeinde 14a
1601 BJ Enkhuizen
0228-322205
info@klachtenportaalzorg.nl
www.klachtenportaalzorg.nl
Ons bedrijf is een erkend lid van de SEMH en is als zodanig aangesloten bij de SEMH.